Droomreis Downunder

De vlucht

De vlucht

Daar zitten we dan, wachtend op het moment dat we moeten instappen. Tot zover zijn we “goedgekeurd” en hebben nu uitzicht op het vliegtuig dat ons naar Hong Kong gaat brengen.

Stan heeft ons samen met Sanne naar Schiphol gebracht. Zij is nog gezellig bij Wouter en ons gebleven totdat we door de douane moesten. FF lastig maar over 3 weken zien ze elkaar weer.

Stan moest jammer genoeg meteen terug omdat hij moest gaan werken bij Luif. Na een lange zit van ruim 11 uur landden we om half 7 plaatselijke tijd in Hong Kong.

Een immens grote luchthaven waar het toch wel ff zoeken was naar de lounge-ruimte die we gereserveerd hadden i.v.m. de lange tussenstop. Via een interne treinreis op de luchthaven zelf zitten we nu in comfortabele stoelen te hopen op een paar uurtjes slaap die niet echt wilde komen. De douches staan gereserveerd voor 12 uur waarna we dan hopelijk weer wat fitter zijn voor de 2e helft van de reis.

Op weg van Hong Kong naar Perth. Weer 8 uur tussen de vleugels maar wel steeds dichterbij het weerzien met Fenne. Het wachten daarop voelt steeds langer, we zijn zo benieuwd hoe het met haar gaat. We proberen de tijd te doden met filmpjes kijken , spelletjes te spelen, een maaltijd te nuttigen en af en toe een tukje. Eindelijk is het zover en zijn we geland in Perth. Fenne had ons al verteld dat het zomaar even de koffers snel pakken NIET zou zijn. Eerst een grondige check van paspoort/visum, dan in een lange rij langs de snuffelhond vervolgens weer langs een controle en tenslotte moesten de koffers en rugzakken nogmaals op de lopende band door de scanner omdat we aangegeven hadden dat we kaas en drop bij ons hadden voor de host-family. Dan is het zover, daar staat ze dan na 9 maanden haar gemist te hebben. Ze ziet er goed uitgerust en relaxed uit.

Na de eerste omhelzingen en knuffels stappen we met een zelfverzekerde dochter naar de parkeerplaats waar de grote bus staat die ze mocht lenen van haar host-family.

Zonder aarzeling rijdt ze ons door Perth alsof het niks is ( en ja alles links….!) en brengt ons naar het appartement vlak aan de zee waar we de komende dagen zullen bivakkeren. Ze heeft ons al ingecheckt en de eerste boodschappen zijn al ingeslagen. Het appartement ziet er goed en gezellig uit. Genietend van een Australisch biertje en rosétje en een zak chips komen de eerste verhalen los.

Moe van alle indrukken maar super blij om weer bij elkaar te zijn vallen we allemaal als een blok in slaap.

Astrid

Wat zullen jullie trots zijn.

Elian

Dat zijn we zeker!

Opa-Oma Oirschot

Wat een ervaringen en zeker het weerzien met Fenne zal geweldig geweest zijn.
Mooie verhalen en genieten maar!
Veel groeten van uit Oischot!

Miep

Wat fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. En wow, wat een zelfstandige dochter. Ben benieuwd naar de foto's en de rest van jullie verhalen. Groetjes aan allemaal.

Angelique

Wat heerlijk dat de reis goed verlopen is ! Zie je wel, je bent straks niet meer te houden als wereldreiziger....
En bijzonder hoor, om met Fenne, in het voor haar heel gewone Australie te zijn. Geniet !!

Bettie

Eindelijk zijn jullie aan de andere kant van de wereld.
Nu kan het grote genieten gaan beginnen.
Misschien eerst ff bijkomen van de reis.....en dan......op avontuur. Spannend.
Liefs uit Blerick!

josephine

Vol ongeduld gewachtop jullie eerste ervaringen. Wat euk om zo snel al iets te lezen. En nu genieten van elkaar en t prachtige land.
Veel groetjes en een "live" knuffel voor Fenne.
Josephine

Werner

Top geniet ervan

Peter Gea

Goed, te lezen dat jullie zijn gearriveerd. Genieten maar!!

Renee

Wat fijn dat de reis goed is verlopen! En dan nu genieten van een prachtige reis! Heel veel groetjes, ook aan Fenne!!

Guus

Mooi dat het allemaal goed is verlopen met het vliegen .
Jammer van Stan dat die niet mee kon maar geniet er maar van met zijn vieren .Heb ze vandaag nog afgezet om de auto op te halen , verhaal apart horen jullie nog wel .
Fijne vakantie en groeten uit Oss .

Monique

Fijn dat de reis goed verlopen is, eerst even bijkomen en genieten van elkaar en kan het avontuur beginnen. Geniet ervan samen, ben benieuwd naar het vervolg! XX

Marlou

Fijn om te lezen dat jullie veilig en wel aan zijn gekomen. En wat moet het een heerlijk gevoel zijn om jullie dochter weer vast te kunnen pakken. Nu kan het genieten samen met fenne beginnen...veel plezier!
Lieve grtjs ook voor fenne.

Elian

Bedankt iedereen voor alle reakties!We genieten volop van elkaar en al onze belevenissen.