Droomreis Downunder

Sydney

Sydney 2-7-2016
Na goed uitgerust te hebben en door de vriendelijke receptioniste geadviseerd te zijn om zeker in de zomer terug te komen gingen we nu met zijn vieren op weg naar het vliegveld. Alles was weer prima geregeld en verzorgd. (Slobodan bedankt!) Na een vlucht van ongeveer 4 uur zijn we aangekomen in de wereldstad Sydney. Inmiddels zijn we weer 2 uur verder in de tijdszone en is het tijdsverschil 8 uur met Nederland. Prachtig om te zien in het vliegtuig hoe je de avond versneld tegemoet vliegt. De stewards en de stewardessen waren ook zeer vriendelijk en namen alle tijd voor a small talk. Na ingecheckt te hebben en de spullen gedropt te hebben in een eenvoudig maar goed hotel in de buurt van Chinatown zijn we de stad nog even gaan verkennen… echter het was zaterdagavond, dus heel Sydney liep vol met uitgaansgasten… Je keek je ogen uit;wat eendiversiteit van mensendie er rondliepen. Het leek wel alsof al die 4,9 miljoen mensen opéén plek waren. Dus na een kleine versnapering bij, je gelooft het of niet, Mc-Donalds toch maar weer snel terug naar het hotel.

De volgende dag (03 juli) gingen we vroeg op pad om de stad te verkennen en dat was overweldigend. Woorden schieten tekort om te verwoorden wat deze wereldstad voor een indruk maakt op ons alle 4! De foto's spreken voor zich. What a city!

'Harbour Bridge'

'Macquarie Point'

'broer en zus'

'vader en dochter'

Bettie

Hahaha.......an de andere kant van de wereld zijn.......en dan gaan eten bij de clown..........

josephine

Wat leuk, al weer een bericht en mooie foto's. Zo te zien bevalt t jullie goed, jullie zien er allemaal goed en ontspannen uit!! Grappig te lezendat je in een groot westers land ook op zoek moet naar goede wifi !

Miep

Het ziet er zo zonnig uit in Sydney. Zo te zien, is het ook ook af en toe warm genoeg om de jassen uit te trekken. Het blijft een beetje onwerkelijk om het wereldberoemde Operahouse te zien en dat jullie daar dan ook zijn. Heel leuk die familiefoto's!

Tineke

Wauw!!

Guus

Ja, ziet er niet slecht uit . Het is nu 3.45u bij jullie dus welterusten en tot het volgend verhaal /foto's .

VMOO oirschot

Mooie foto's en verhaal!
Kunnen jullie hier straks nog wel wennen?
Veel groeten en pluk de dagen!

Gerard

Dat wennen zal idd een groot probleem worden, maar goed daar denken we nog ff niet aan.

Elian

Idd Miep,zo voelt het nog steeds ......onwerkelijk.En dat wennen,O en O ,zal zeker ff tijd kosten voor Wouter,Gerard en mij maar zeker ook voor Fenne na bijna 10 mnd.verblijf in dit immens grote land.

Peter/Gea

Mooi verhaal en dito foto's!!
Hou vol met genieten!????????

Jules T.

Leest lekker / lekkere foto's. Op zoek naar de volgende WIFI spot. Maar dat is niet het belangrijkste, jullie vakantie gevoel staat daar ver boven. Zo te zien/lezen zit dat wel snor. Enjoy, cheers mates!

Angelique

Wat heerlijk voor jullie om dit met elkaar mee te maken en om te lezen dat jullie zo genieten ! Ben elke keer weer benieuwd naar je verhaal Elian, we reizen op deze manier echt een beetje met jullie mee....

Renée

Supertof, als ik mijn ogen dichtdoe ben ik een heel klein beetje bij jullie...